niedziela, 6 stycznia 2013

Informacja

Cześć :D
Nie mam pojęcia, czy ktoś w ogóle wchodzi na mojego bloga i co sądzicie o tym, co robię, więc jeśli możecie, to napiszcie od czasu do czasu coś. Nie wiem z kim robić kolejne iconki/tła/nagłówki, więc jeśli chcecie z kimś konkretnym, napiszcie mi, a ja zrobię. Możecie się ze mną skontaktować na asku, twitterze lub w komentarzach do postów. "Zamówienia" przyjmuję wszędzie.
Mam do was prośbę. Napiszcie mi przynajmniej, że wchodzicie na tego bloga albo co sądzicie o tym, co robię. Nie wiem czy prowadzenie tego bloga i robienie dalej tego wszystkiego ma sens, jeśli nikt tutaj nie wchodzi. WIĘC........ napiszcie przynajmniej tylko, że tutaj wchodzicie albo coś. To mi wystarczy :)

2 komentarze:

  1. JA WCHODZĘ REGULARNIE :D LISIA AHAHAH :* DAWAJ PORÓB TŁA I IKONKI Z 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno zakladalam to konto XD okok :D

    OdpowiedzUsuń